wtorek, 24 grudnia 2013

Tydzień VIII :) + życzenia

W tym tygodniu tematem był ELEGANCKI mani. Zmalowałam dwa wzory :) Jeden przedświąteczny i jeden już na wigilię i pierwszy dzień świąt, który pasował mi do strojów :)

1.

Na kciuku oraz palcu serdecznym ułożyłam holograficzne kółeczka, a na środkowym serduszko również holograficznym lakierem :). O tym lakierze już pisałam TU, a za tło posłużył mi Lovely.

Natomiast drugim wzorem jest już ten konkretny, choć zdjęcia niestety nie oddają tego jak subtelnie wygląda naprawdę :(




Palec serdeczny jest pomalowany na różowo - lakierem Eveline nr 800, a reszta białym Sensique nr 101. Dodatkowo środkowe palce obsypałam biało-transparentnym brokatem (co było ogromnym wyzwaniem jak zawsze :D całe biurko błyszczało). Chciałam pominąć top coat na tych dwóch palcach,ale niestety brokat i tak się sypał i haczył więc nie miałam wyboru.
Dziś w wigilię pasuje do mojej biało-różowej bluzki, a jutro do czarno-różowej sukienki :) także na pewno święta przetrzyma ze mną ten wzór.




A poza tematem, chciałabym wam wszystkim, którzy mnie odwiedzają życzyć zdrowia przede wszystkim, bo wiem sama jakie ono jest ważne, wielu chwil wartych uśmiechów, radości, pomyślności, spełnienia wszelkich marzeń, jeżeli tworzycie - masy inspiracji i weny do tego co robicie :) Szampańskiej, wesołej i bezpiecznej zabawy sylwestrowej bo jaki sylwester taki cały nowy rok :)!!
Wesołych Świąt! :*



1 komentarz:

  1. piękne pazurki :)
    Tobie również zdrówka, wesołych i szczęśliwego nastepnego :*

    OdpowiedzUsuń