piątek, 20 grudnia 2013

Tydzień 7 - świątecznie :)




Ten tydzień wszedł już w tematykę świąteczną :) I tak jak się bałam - choinka. Zupełnie nie miałam pomysłu na ten projekt. Zrobiłam jedną, ale wyszło to beznadziejnie więc powoli traciłam nadzieję i chciałam zrezygnować z tego tygodnia :) Aż nagle w pewnym sensie natchnął mnie mój Mati :) Nie wyszło tak jak widziałam to w mojej głowie, ale zawsze coś :)

Użyłam:
 

 Baza i top - Eveline

Ciemna czerwień - Golden Rose Glamour nr 150
Biały - Sensique nr 101
Ciemniejsza zieleń - Wibo nr 390
Jaśniejsza zieleń - Golden Rose Paris nr 217

Do tego:
Kuleczki złote i czerwone w postaci bombek kupione w Carrefourze (pisałam o nich TU )
oraz

Srebrne gwiazdki i holograficzne kółeczka :) Kupiłam kiedyś wielką paczkę takich ozdób na allegro








 Samą choinkę wykonałam metodą "ombre" choć nie taką klasyczną :)
Najpierw na gąbeczkę dałam ciemniejszy lakier,a na niego kilka plamek jaśniejszego
mogłam zrobić odwrotnie bo efektu prawie nie widać :(


Niestety muszę przyznać, że rozczarował mnie ten czerwony lakier. Kolor ma przepiękny, kojarzy mi się z winem. Ale jego trwałość na końcówkach pozostawia wieeele do życzenia. Dodatkowo przy pakowaniu prezentów gdy zaginałam papier i przeciągałam po nim paznokciami - zostawiał czerwony ślad jak kredka.

Zbliżają się święta. A ja nadal biegam za prezentami :( Straszne to w tym roku...


Zapraszam was bardzo serdecznie na facebook'a
POMYSŁY NA FAJNE PAZNOKCIE 
Fanpage nie jest mój, ale jako, że mam tam "wtyki"
Podsyłajcie swoje zdjęcia, dziewczyny są chętne do współpracy :)


Jakieś plany na sylwestra :)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz