poniedziałek, 30 grudnia 2013

Sylwestrowo :)

Mój sylwestrowy mani nie jest jakiś wykwintny, bombowy, niesamowicie błyszczący, a jednak podoba mi się :) Niestety zdjęcia nie oddają tego jak wygląda na żywo :(


Srebro z Golen Rose
Czerń z AllePaznokcie
i Złoto z Coral'a



Paznokcie pomalowałam na czarno, później na każdym wykonałam srebrne ombre, a na palcu serdecznym nałożyłam na to jeszcze złoty kolor i przy skórkach zrobiłam kilka kropek lakierem holograficznym :)
Bardzo minimalistyczne, łatwe, a przyciąga oko :)





Życzę wam wszystkiego bombowego w najbliższym czasie
oraz spełnienia marzeń w nowym roku :)

4 komentarze:

  1. ładnie Ci wyszło :D
    matko! sto lat Cie nie widziałam :) Tobie również spełnienia marzeń i najlepszych chwil u boku ukochanego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy mani ;) moje pazurki sa niestety aktualnie krotkie :(
    A jesli o tarczyce chodzi, to ja wykrylam u siebie poczatek hashi ponad 2 lata temu. bralam leki przez 2 mies na nadczynnosc i do teraz mialam spokoj. Od dobrych kilku lat trzymalam wage a tu nagle o, przytylo mi sie...
    A Ty z tego co piszesz, naprawde musisz byc niezle zaznajomiona z tematem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja przeszłam (i przechodzę dalej :P) wszystko. Nadczynność, niedoczynność, wole, hashimoto, guzy no i nieszczęsnego raka :D Z lekami jestem związana do końca życia, ale jakoś da się przeżyć :D najgorsze tylko to, że zero sportu :( Bardzo trzeba uważać na ten gruczoł bo może nieźle namieszać.

      Usuń