czwartek, 21 listopada 2013

pazury, pazury, pazuuury :)


Dzisiejszy dzień był wielkim salonem kosmetycznym :)
Bogatsza w kolejne punkciki doświadczenia...

A dziś prezentuję wam taki mój mini mani, bo jesienią nie ma ochoty na szaleństwa kolorami




Ten oto malutki (choć nie do końca, bo jak na lakier to całkiem spory - 9,5 g) słoiczek jest moim bohaterem ostatnich kilku tygodni. Kupiłam go na ostatniej wielkiej promocji kosmetycznej w Biedronce, więc nie wiem czy będzie dostępny w drogeriach.

Lakier firmy Bell o numerze.. hm na buteleczce jest tylko odciśnięte 29. Żadnej nazwy, numerów... :( Ma być szybkoschnący, kryć przy jednej warstwie i dawać niesamowity połysk. Jak z tym jest?

Szybkoschnący - ani tak ani nie. Raczej regularnie jak inne przeciętne lakiery.

Krycie - owszem, możemy uzyskać pełne przy jednej warstwie, ale zapobiegawczo najlepsze są dwie :) czasami daje nawet efekt sztucznych paznokci

Połysk - serio... piękny! Żaden top coat jakiego używałam nie dawał takiego połysku, takiej wiecznie mokrej tafli. Coś pięknego.



Będąc ostatnio na zakupach z mamą, w dużym Carefourze natrafiłam na takie cudeńka

Piękne kawiorowe kuleczki, choć słabo nadają się do nakładania ich na całe paznokcie. Ale jako akcenty sprawdzają się w swojej roli niesamowicie! Solidne szklane buteleczki z sylikonowymi zatyczkami, które łatwo wyciągnąć, ale nie wypadną same. Same kuleczki wydają się metalowe, ale są leciutkie i dobrze przyklejają się do lakieru. Kolory także zachwycają. Na żywo szczególnie srebrny, złoty i amarant wyglądają nieziemsko - metaliczny połysk.













 A to już moje małe wytwory właśnie z użyciem obu produktów :) Jak dla mnie jest to idealny nude, a srebrne dodatki pięknie się z nim komponują tworząc niewyzywający manicure :)
Na zdjęciu wyżej wybaczcie moje "błyszczące" palce, ale cała uwalona byłam brokatowymi cieniami do powiek :D













Tyle na dziś :) Jak macie jakieś pomysły - śmiało! Inspirujcie!

3 komentarze:

  1. ale piękne! ile dałaś za kawior? :D idealny nudziak :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kawior kosztował niecałe 5 zł za wszystkie 5 buteleczek :D ok 4,60. Ale był na dolnym wieszaku, więc trzeba się dobrze rozejrzeć

      Usuń
    2. aaa :D to chyba sie skusze na niego przy najbliższych zakupach :)

      Usuń