niedziela, 9 lutego 2014

Klub paznokciowy - Panterka



W tym tygodniu królować miała panterka :) I jak łatwy jest to wzór tak samo łatwo z nim przesadzić żeby wyglądał kiczowato. I moje pierwsze podejście tak się zakończyło. Ale kolejne dwa już całkiem mi się spodobały :)
Zapraszam!



Przyciąga wzrok taki wzór :) 


Tu już bardziej klasycznie, stonowana panterka bez szaleństw.
Złoty wydaje się bardzo prześwitywać, ale to wina "oświetlenia". Na żywo tego nie widać :)

____________________________________________________

Skróciłam także moje paznokcie co można zauważyć pomiędzy zdjęciami :)
niestety, krótsze tak mi się nie podobają :( 
Zostaje czekać aż odrosną!

_____________________________________________________


Serdecznie was zapraszam do komentowania
o czym chcielibyście (tak, to nie błąd :D) jeszcze czytać :)
Pozdrawiam! :*

4 komentarze:

  1. Możesz czasami wstawić jakieś porady dotyczące makijażu, albo po prostu zdjęcia Twojego makijażu na różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whoa, myślałam nad tym bo lubię to też, ale wizażystka ze mnie marna i cudów nie tworzę :P Dodatkowo nie używam profesjonalnych kosmetyków i "narzędzi" :) Ale.. może coś się postaram :)

      Usuń
  2. Ta tęczowa panterka jest super! Chętnie kiedyś zgapię :P bo naprawdę mi się podoba, zresztą lubię połączenie szary + intensywny kolor.
    Jeśli chodzi o tematy postów - ja zawsze glosuję na zdobienia paznokci! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie ,paznokcie, paznokcie ! ;D
    Może jakieś porady krok po kroku jak robić różne zdobienia, jak malować, dbać o paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń