niedziela, 2 lutego 2014

TAG: Boyfriend :*


Słuchałam i czytałam i... No nie mogłam się oprzeć :D Mati dostał zestaw 30 pytań i wyszło na to, że zna mnie na wylot :) A to nawet nie rok...

Postanowiłam zrobić to trochę inaczej niż oryginalnie... I on i ja odpowiedzieliśmy na wszystkie pytania :)

Zapraszam!

Mateusz:
1. Gdzie się poznaliśmy? 
W Malibu. Szewrolecie Malibu.
2. Ile jesteśmy razem? 
280 dni (stan na 30 stycznia :d )
3. Gdzie była nasza pierwsza randka? 
Uznajmy, że to było nad Motława w Gdańsku 2 kwietnia
4. Jakie było Twoje pierwsze wrażenie o mnie?  
Ładna, mała czerwonowłosa dziewczyna.
5. Na co najpierw zwróciłeś uwagę w wyglądzie.
 Włosy.
6. Siedzę przed telewizorem, co jest na ekranie? 
Extreme Home Makeover
7. Kiedy poznałeś moją rodzinę? 
Jak byłem pierwszy raz u Ciebie.
8. Czy mamy jakieś wspólne tradycje?
 Oglądamy Pierwszą Miłość :D
9. O co się najczęściej kłócimy?  
Nie ma chyba jednej konkretnej rzeczy/sytuacji.
10. Co najczęściej oglądam w telewizji/Internecie? 
Pierwszą Miłość ze mną/ a sama to te blogerkowe filmiki na YT.
11. Czy mam jakieś dziwne obsesje, jakie? 
Hmmm czy dziwne to chyba nie.
12. Jeśli coś kolekcjonuje to co to jest?  
Lakiery do paznokci
13. Jaki rozmiar buta noszę?  
37. Małe stopy.
14. Kiedy wychodzimy coś zjeść to co zamawiam do picia?
 Najczęściej to fante.
15. Z czym najczęściej jem kanapki?  
Nie wiem jak na co dzień, bo nie kontroluje. Na przykład w Subway lubisz spicy italian(salami) : d
16. Co bym mogła jeść codziennie?  
Moją lasagne
17. Mój ulubiony kolor?  
Niebieski
18. Czego nie lubię do jedzenia?  
Grzyby, cebula, wątróbka, kalafior, gotowana marchewka, wymieniać jeszcze?
19. Mój ulubiony rodzaj muzyki? 
Tzw. ROZRYWKOWA. Ale raczej słuchasz większości gatunków i dużo podłapujesz ode mnie.
20. O czym najczęściej dyskutujemy?  
Na dużo tematów, nie jestem w stanie wskazać jakiegoś jednego.
21. Kto rządzi w związku.
 Effie Ustawia wszystkich i wszystko. (mniam mniam)
22. Mój kolor oczu?  
Brązowe
23. Mój najlepszy przyjaciel?  
Patrycja jeśli chodzi o płeć żeńska, a Lewy jak o męską.
24. Mój ulubiony zespół sportowy?
 Kiedyś Olympic Lyon a teraz nie wiem
25. Jakie sporty uprawiam? 
Jeżeli to się kwalifikuje to taniec brzucha.
26. Rzecz której bym nigdy nie zrobiła to? 
Skrzywdziła jakieś zwierzątko.
27. Jaki mam talent? 
Malowanie paznokci ale raczej to pasja, która ćwiczysz i do której wg. mnie masz talent.
28. Gdybym mogła żyć wszędzie to gdzie by to było?  
Włochy
29. Na co przeznaczam bardzo dużo mojego czasu? 
Na mnie, i na paznokcie.
30. Moje ulubione zajęcie?  
Malowanie paznokci i spędzanie czasu ze mna.

Ja:
1. Gdzie się poznaliśmy? 
Chevi Malibu <3
2. Ile jesteśmy razem?  
Za 23 dni minie 10 miesięcy
3. Gdzie była nasza pierwsza randka? 
No mieliśmy dwie pierwsze randki :D spacer i drugi spacer nocą :)
4. Jakie było Twoje pierwsze wrażenie o mnie?  
Zabawny i miły chłopak, który ubiera się u ARMANIEGO i jeździ LUKSUSOWYMI autami :D (przepadłam przez jego śmiech <3)
5. Na co najpierw zwróciłaś uwagę w wyglądzie.  
Oczy :) 
6. Siedzę przed telewizorem, co jest na ekranie? 
Gdybyś mógł to Top Gear albo Galileo :D
7. Kiedy poznałaś moją rodzinę?
 Pierwsza, stresująca wizyta u Ciebie :D
8. Czy mamy jakieś wspólne tradycje? 
Pierwsza miłość :) i Sherlock
9. O co się najczęściej kłócimy?
O co to może nic konkretnego się nie nasuwa, ale zwykle przeze mnie :D
10. Co najczęściej oglądam w telewizji/Internecie? 
Filmiki z HSa... I stream'y
11. Czy mam jakieś dziwne obsesje, jakie?  
Dwie. Zdradzę jedną... Strzelasz moimi palcami u stóp o.O
12. Jeśli coś kolekcjonuje to co to jest?
Lakai'e :O, szaliki klubowe i PERFUMY
13. Jaki rozmiar buta noszę?
45 :O
14. Kiedy wychodzimy coś zjeść to co zamawiam do picia? 
Kawa/cola - chyba,że ze mną na pół to coś innego
15. Z czym najczęściej jem kanapki? 
Pasztet :D albo jakaś szynka
16. Co bym mógłbym jeść codziennie? 
 Tzatzyki, sałatkę z zupek chińskich lub z gyrosem
17. Mój ulubiony kolor? 
Niebieski, bo nie lubisz niebieskiego
18. Czego nie lubię do jedzenia? 
Naleśników szpinakowych! 
19. Mój ulubiony rodzaj muzyki?
Rock/Indie no i trochę wykonawców z innych gatunków
20. O czym najczęściej dyskutujemy? 
Marudzimy nad głupotą poszczególnych osób :D
21. Kto rządzi w związku. 
Zgadzam się - Effie :D
22. Mój kolor oczu?
Piwno-niebieskie <3_<3
23. Mój najlepszy przyjaciel? 
Twój chłopak Krzysiu pewnie :S a tak serio, to nie wiem czy masz JEDNEGO najlepszego, konkretnego przyjaciela :)
24. Mój ulubiony zespół sportowy? 
FC SRARCELONA :S (musiałam.....), Bayern, Atletico - mniej więcej taka kolejność
25. Jakie sporty uprawiam?
No na piłeczkę chodzisz :)
26. Rzecz której bym nigdy nie zrobił to? 
Skrzywdził z premedytacją bliską osobę
27. Jaki mam talent? 
Śmiejesz się jak czarownico-gremlin! To niespotykany talent :D No i super jeździsz, o ile to się zalicza jako talent :)
28. Gdybym mógł żyć wszędzie to gdzie by to było?
Chyba nigdy nie słyszałam abyś mówił o konkretnym miejscu, ale na fejsie masz Monachium więc może... :)
29. Na co przeznaczam bardzo dużo mojego czasu? 
NA MNIEEEE i na swojego chłopaka :)
30. Moje ulubione zajęcie? 
JA :) Granie w HSa, oglądanie meczów... 

Nie zrozumcie mnie źle przy słowach "jego chłopak", to jest dość skomplikowane :D
Ubawiłam się i mile powspominałam przy pisaniu i czytaniu tych odpowiedzi. Mała odskocznia od paznokci. 

Zapraszam do TAGu każdą dziewczynę, która ma chłopaka :D To naprawdę fajna zabawa i "test" znajomości siebie nawzajem :)


 PozdrawiamY :*
 

6 komentarzy: