poniedziałek, 11 listopada 2013

TAG :)?

 POTRAKTUJMY TO ZUPEŁNIE JAK ZABAWĘ :)

Coś czego się ZUPEŁNIE nie spodziewałam :) Zostałam oTAGowana :D
TAGi w prostym języku polegają na "wykonywaniu zadań", które są wymagane w konkretnym TAGu :)
Zostałam wyzwana w TAGu: Liebster Blog Award:
Po krótce zasady:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej,lecz nie tylko, liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Jako, że nie zawiązałam jeszcze żadnych znajomości z blogosfery to mogę wyzwać tylko dwie osoby :D
Milenę (możesz odpowiedzieć w komentarzu :>)
Dagę  (choć wiem,że to niezgodne z regulaminem :( )

 Otrzymane pytania:

1. Bez jakiego kosmetyku nie możesz się obejść?
Zimą to będzie podkład/fluid, latem zdecydowanie tusz do rzęs!
2. Zawsze masz pomalowane paznokcie?
Staram się. Nawet jeśli to tylko odżywka :)
3. Co Cię nakłoniło do założenia bloga i ile już blogujesz?
od wieeeeeeelu lat prowadzę fotobloga. 
Do tego namówił mnie mój chłopak :) Póki co - uczę się
4. Na jaki kolor zwykle malujesz paznokcie? 
Rzadko maluję tylko na jeden kolor. Zazwyczaj staram się, 
żeby było na nich coś ciekawego :)
5. Co szanujesz/lubisz w ludziach?
jak są. nie ważne czy w dobrych czy w złych chwilach.
6. Jakie blogi najchętniej czytasz?
Kosmetyczne! Wiadomo :D 
Ale jak ktoś ciekawie pisze to i o codziennym życiu chętnie poczytam
7. Jaki jest Twój ulubiony smak z dzieciństwa?
od zawsze na zawsze karmel i toffi. Ze słodyczy to chyba lody-pałeczki :)
8. Jak wygląda Twój poranek?
4x10 minut drzemki, wstaję ~ 45 minut przed wyjściem, 
herbata, śniadanie, toaleta, ubieram się,maluję - gotowa :)
9. Jak widzisz siebie za 10lat? 
Kochana żonka, czekająca na swojego męża w domku na "wsi" :)
a w tygodniu zapalona kosmetyczka w swoim salonie
10. Chodzisz w związnych włosach czy raczej nie?
Jak już są bardzo niesforne to w luźnym warkoczu, 
ale budowa mojej głowy nie pozwala na szał z fryzurami :(
11. Co najbardziej Cię denerwuję na blogach?  
Pitolenie o wszystkim tylko nie o temacie postu. :S
i byle jakie podejście

Z mojej strony tyle :)
Teraz tylko 11 pytań.
1. Co uważasz za swój największy sukces?
2. Twój wymarzony zawód
3. Co jest Twoją największą pasją i dlaczego właśnie TO
4. Jaki gadżet to Twój must-have
5. Czy pory roku wpływają na Twój humor, nastrój i dbanie o siebie?
6. Ile razy dziennie spoglądasz w lusterko :D
7. Co jest według Ciebie wizytówką u kobiety i u mężczyzny (np dłonie, oczy, ubiór...)
8. Czy jest coś w Twoim życiu co chciałabyś zmienić?
9. Możesz o sobie powiedzieć, że jesteś z siebie dumna?
10. Słówko, które wywołuje u Ciebie śmiech
11. Tematy o których lubisz czytać
:) Zabawa bardzo fajna, ale gorzej jak się nie ma z kim podzielić :(
czekam na odpowiedzi tak czy siak! :*
Jeżeli ktoś jeszcze tutaj zagląda, czyta - też odpowiedzcie na pytania! Chętnie poznam inne osoby :)
A co do notki o zombie - dajcie mi jeszcze czas :D Samo zrobienie nie trwa długo, ale muszę się przygotować i zdejmowanie tego "makijażu" bardzo BOLI moją skórę :P

2 komentarze:

  1. o kurczę :D no to mnie zaskoczyłaś :D do dzieła w takim razie! :D
    1. Co uważasz za swój największy sukces?
    Swój? Hm. Chyba to,że mój powód depresji z lat gimnazjalno-licealnych zaczynam postrzegać w inny sposób i sobie z tym radzę,bo jak wiadomo,jeśli psychika jest w kiepskim stanie to nic nie będzie dobrze :)
    2. Twój wymarzony zawód
    to dziwne,ale chciałabym mieć własną kwiaciarnię o.O chciałabym być florystką, którą się chwali za to co robi :)
    3. Co jest Twoją największą pasją i dlaczego właśnie TO
    no oczywiście,że jumpstyle :) a dlaczego to? tańczę od ponad 6 lat, dzięki temu poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi, w tym swojego chłopaka, z którym jestem ponad 3 latka już, dostałam dzięki temu pracę, mam swoją drugą rodzinę, spędzam czas w najwspanialszy sposób pod słońcem będąc z nimi i skacząc. kocham to i nie umiem dokładnie wytlumaczyć dlaczego.
    4. Jaki gadżet to Twój must-have
    TORBA! mogę nie mieć telefonu, ale torbę mam zawsze!
    5. Czy pory roku wpływają na Twój humor, nastrój i dbanie o siebie?
    tak :< latem bardziej o siebie dbam,bo np. krótkie spodenki trzeba założyć no to trzeba nogi golić co chwilę a jak jest zimno to mi się nie chce non stop ;x a co do nastroju to też się zmienia. może być zimno jak nie wiem co, ale jeśli jest słońce to jestem najszczęśliwszą osobą na świecie!
    6. Ile razy dziennie spoglądasz w lusterko :D
    hoho! zależy jak wyglądam. jak wydaje mi się,że całkiem spoko to co chwilę,ale jak czuję się jak gunwo to wolę lustra unikać ;d
    7. Co jest według Ciebie wizytówką u kobiety i u mężczyzny (np dłonie, oczy, ubiór...)
    u kobiety? ostatnio zaczęłam bardzo zwracać uwagę na paznokcie u kobiet (ciekawe czemu!? :D), ale ogólnie to jaką ma cerę, jakie włosy, dłonie... wszystko jest wizytówką kobiet :) a jeśli chodzi o mężczyzn to spoglądam często na wyraz twarzy. jak facet uśmiecha się caly czas,ale jak nikt nie patrzy to się krzywi... no niezbyt to jest miłe. ale dłonie są też ważne (mam chłopaka mechanika,lol ;d). i OCZY!
    8. Czy jest coś w Twoim życiu co chciałabyś zmienić?
    nieee. dobrze jest tak jak jest i staram się do tego przyzwyczaić. :)
    9. Możesz o sobie powiedzieć, że jesteś z siebie dumna?
    ostatnio tak. zrobiłam mnóstwo kroków w przód i jestem z siebie bardzo zadowolona. :)
    10. Słówko, które wywołuje u Ciebie śmiech
    "szulc, kiełba" pozdrawiam Shadow Squad, hahaha :d
    11. Tematy o których lubisz czytać
    o każdym temat lubię czytać pod warunkiem,że ktoś ciekawie o tym pisze :)

    dzięki Iwonka, zmusiłaś mnie do myślenia w te wolne dni, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to skoro nie regulaminowo mnie wybrałaś ,odpowiem u Ciebie w komentarzu :)

    1. Co uważasz za swój największy sukces?
    hmm.. może to dziwnie zabrzmi, ale po 5letniej ''walce'' zdobyłam się na odwagę i zaczęłam nowe życie z moim obecnym chłopakiem :)

    2. Twój wymarzony zawód
    nie mam wymarzonego, ale jeśli miałabym możliwość to chciałabym być tłumaczem, pediatrą lub prawnikiem :D

    3. Co jest Twoją największą pasją i dlaczego właśnie TO
    zdecydowanie fotografia! ♥ lubię uchywycać piękne moemnty w przyrodzie i to co dla oka mało zauważalne.

    4. Jaki gadżet to Twój must-have
    nie mam w sumie takiego must-have, ale jeśli już to telefon ;) często czytam książki na nim :)

    5. Czy pory roku wpływają na Twój humor, nastrój i dbanie o siebie?
    niestety tak. no chyba że pory roku są słoneczne to nie mam nic przeciwko :D a kiedy brzydka pogoda odechciewa mi się wszystkiego, a organzim odmawia wspołpracy :/

    6. Ile razy dziennie spoglądasz w lusterko :D
    max 5 razy :D

    7. Co jest według Ciebie wizytówką u kobiety i u mężczyzny (np dłonie, oczy, ubiór...)
    u kobiet zdecydowanie dłonie, nawet jeślli są zmęczone życiem a zadbane to też są ładne :) a u mężczyzn twarz - musi być zadbana!

    8. Czy jest coś w Twoim życiu co chciałabyś zmienić?
    tak, wyjechać stąd i odciąć się od polskiego życia... ale wrócić po kilku latach :D

    9. Możesz o sobie powiedzieć, że jesteś z siebie dumna?
    tak, kiedyś przychodziło mi to z trudem o ile w ogóle mi to przychodziło..

    10. Słówko, które wywołuje u Ciebie śmiech
    ''draamat'' :D słowa mojej wychowawczyni, przy każdej możliwej okazji go używa

    11. Tematy o których lubisz czytać
    lubię czytać o wszytkim co ma sens, od jedzenia przez kosmetyki po życie prywatne :)

    OdpowiedzUsuń