sobota, 29 marca 2014

KLUB PAZNOKCIOWY + znikam :)

Hmmm... DZIEŃ DOBRY :D
Dawno mnie tu nie było :) Niestety jeszcze trochę to potrwa - konkretnie do minimum 25 kwietnia. Postanowiłam skupić się trochę na swojej maturze, bo przyznam, że bardzo to zaniedbałam :( Jednak po wysłuchaniu paru rad, szykuję parę zmian na blogu :) Ale na to trzeba poczekać!

Piszę dzisiaj notkę żeby to sprostować oraz dodać mój projekt na kolejny tydzień Paznokciowego Klubu, z, którego też póki co muszę się wycofać bo stało się...


TO



Złamał mi się kolejny paznokieć i uznałam, że chodzenie z trzema kikutami (jak to nazywam :D) 
to już przesada i obcięłam wszystkie... :( Mam nadzieję, że odrosną bo już zaczynają się rozdwajać i pękać... 

Ale wracając do tematu: oto i mój projekt :)



Tematem miało być straw nails - czyli zdobienie przy pomocy słomki :) 
Wyszło jak wyszło, pomarańczowy to w rzeczywistości niemal neonowy róż, ale takie oświetlenie :(




Także znikam na jakiś czas :) a niedługo pojawię się z nowościami!


Ponawiam pytanie o page'a na facebooku bo z tego co wiem, ostatnio nikt tego nie zauważył i w zasadzie nie wiem czy to dobry pomysł. Powstają kolejne, które są po prostu żenujące... Wypowiadajcie się, proszę :) Pisać możecie tu: ask.fm/yvoonka


xoxo :*

3 komentarze: