wtorek, 26 listopada 2013

Galaxy czyli podróże w kosmosie :)


Idąc śladami Dagmary zapisałam się do paznokciowego klubu :D. Cała podekscytowana wracałam dzisiaj do domu po maturach, żeby zrobić wzór tego tygodnia, którym jest Galaxy :)



Zawsze mi się podobały takie paznokcie, bo to coś prostego,a efekt wyjątkowy :) Jednak jak już sama się za to biorę... to wychodzą jakieś maziaje :( 

No,ale przechodząc do sedna:

Lakiery 
Standardowo - baza i top eveline :)

Czarny - One Colour z AllePaznokcie nr 67
Biały - Sensique nr 101
Hologram - Perfect Lady HM-472
Opalizujący róż - Wibo nr 169
Niebieski - Golden Rose Charming nr 72
Złoty - Coral Prosilk nr 127
I brokatowy top z Essence 





A to już "kosmos", który wyszedł spod mojej ręki :) Niestety wygląda jak wygląda :(
Nie mogę się doczekać kolejnego tygodnia, super zabawa :)))
 
 

4 komentarze:

  1. Wyszło Ci naprawdę pięknie :) też dziś zmalowałam, ale nie jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle razy już robiłam to galaxy, ale nigdy nie zadowalał mnie efekt i zmazywałam szybko :D tym razem się przemęczę i zobaczę jak ocenią inni na żywo :)

      Usuń
  2. oo jak fajnie, że też dołączyłaś :)
    ja musze coś zmalować, ale nie wiem co z tego wyjdzie.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam o dołączeniu już jak dodawałaś kotki :D spać mi to nie dawało i wczoraj TADAA też wpadłam w zabawę :D

      Usuń