niedziela, 18 sierpnia 2013

Tytułem wstępu.

Wypadałoby się jakoś przedstawić i przybliżyć swoją sylwetkę.
     Jestem 20-letnią mieszkanką Gdańska, która kształci się w kierunku branży turystycznej dodatkowo przechodząc tzw szkołę blogo-youtube'ową w dziedzinie kosmetyki i trochę wizażu :) (czyt. uczę się sama metodą prób i błędów). W swoim domowym zaciszu kręcę się w tych tematach już dobre 6 lat, ale brak mi na tyle śmiałości aby ruszyć dalej. Nie mam wielkiego bagażu doświadczenia oraz ogromnej wiedzy, ale od czegoś trzeba zacząć :)
     Jeżeli chodzi o to co konkretniej będzie się tu znajdowało to (podejrzewam ;)) recenzje wybranych i używanych przeze mnie kosmetyków, narzędzi, mniej lub bardziej przydatne porady, tutoriale, a z czasem może TAGi, odpowiedzi na prośby i wszystko inne co przyda się do codziennego użytku.  :) Jako, że jestem małą sknerą (lubię kosmetyki, ale szkoda mi pieniędzy - o ironio :( ) będę pokazywać produkty kosztujące grosze jak i (wg mnie :P) droższe. 


Na końcu chciałabym pozdrowić mojego chłopaka, który namówił i zmotywował mnie do założenia bloga! :*



Więc... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz