sobota, 25 stycznia 2014

Serduszkowy tutorial + Koślawe śnieżynki :D


Zacznijmy od tego gorszego i co nie wytrzymało za długo na moich dłoniach. Braki w narzędziach do zdobień widać na tych "śnieżynkach" :(

Wzór w ramach kolejnego tygodnia Paznokciowego Klubu
jednak jest to chyba mój najgorszy tydzień :D


__________________________________________________________

A przechodząc dalej, postanowiłam zrobić mały, zdjęciowy tutorial jak zrobiłam ostatnio "ogniste" serduszka :) Zapraszam.

 Matowy top, cielisty podkład i brokat na serduszko 
taśma i nożyczki

Dwie warstwy lakieru + matowy top
(wybaczcie ten niezmyty lakier ze skórek :( )

Odcinamy kawałek taśmy i zginamy go w pół tak aby na samym zgięciu
nie było żadnych bąbelków powietrza

Ostrożnie wycinamy małe serduszko, tylko tak żeby nie przesadzić
bo musi się zmieścić na paznokciu :)

Naklejamy taśmę w wybranym przez nas miejscu 
i dociskamy tylko przy krawędziach żeby lakier nie dostał się pod taśmę

Malujemy tak aby pokryć cały wycięty obszar.
Dla lepszego efektu mój lakier potrzebował 3 warstw.

Odrywamy taśmę gdy lakier jest jeszcze mokry i oto efekt :)

Serduszko ombre nie różni się niczym innym oprócz tego, że zamiast malowania - stemplujemy gąbeczką :)
Dodatkowo należy pamiętać, ze lakier na który naklejamy taśmę musi dobrze przeschnąć - 10 minut spokojnie powinien odczekać.

Mam nadzieję, że choć trochę okazało się to pomocne :)
Pozdrawiam! :*



3 komentarze:

  1. ale sie pozmieniało :) . nie wpadłabym na wycięcie serduszka w taśmie :D jak mi tylko odrosną paznokcie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra efekt i super wyjaśniłaś wszystko krok po kroku ; ) Będę musiała wypróbować ;) + ślicznie wygląda złoto srebrne ombre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam :) Ha, akurat tutaj nie zrobiłam ombre tylko światło tak pada,ale ... to całkiem dobry pomysł :D

      Usuń